Bilenler bilir bir haftadır burayı isgal etmiştim sürekli bir şeyler soruyordum. Haftasonu da doktorum bebek gelmezse pzt muayeneye gel demişti. Her neyse gittim 5 cm açılmam vardı yatış verdiler. Sancım yoktu maalesef ve suyum da gelmemişti. Suni sancı aldım 😦 valla arkadaşlar herkesin doğum hikayesi farklı benimki pek iyi değil o yüzden baştan okumasın etkilenecekler çünkü ben de öyle yapardım. Suniden sonra sancılar arttı doktor suyumu açtı her şey sonrasında başladı. Efsane sancılıydı öldüm öldüm dirildim. En son 8 cm e ulaştığında artık ortalığı yıktım epidural istiyorum diye tabii vermediler. 3 kere doğumhaneye inip çıktım sancılarım efsaneydi ama 10 cm e ulaşmamıştı. Doğum sancısı başka bir şeye benzemiyormuş anladım😂😂 bir daha da normal doğum falan yapmam net. Boşa da linçlemeyin beni hala psikolojim bozuk.