Fatma2144 Nur_banu1 geçmiş olsun, ben de 26 haftalığım. Belim gebeliğin başından beri ağrıyor,son iki aydır falan kasığıma vuruyor, gittikçe artıyor,oturduğum yerden bile zor kalkiyoyorum. Fizik tedaviye gitsem mi diye düşünüyorum
Nur_banu1 Fatma2144 bazen kasıklarımı adet olcakmıp gibi sancı ağrı gırıyor normal mi acaba bılemedım sızde de oluyor mu
Fatma2144 Nur_banu1 benimki o şekil değil, bel ağrısı kasığa vuruyor. Sizin dediğinizi de gebelikde oluyor.