kızlar 27+1 ım bugun öğleden sonra dan berı geçmeyen sag kasık agrım var..Hareket ederken, namaz kılarken cok zorluyo..uzanınca bı rahatlıyorum..sabah doktora gıttım aslında ama o zman oyle bısey yoktu doktordan gelınce basladı.
bu dönemde kasık agrısı kasıga bıcak batarmıs hıssı normal mı ?yasayan var mı?