Jan91 ben testi mi 2 yıl önce yaptırdım o zaman doktor belki bende bile böyledir önemsiz birşey yapılmasına gerek yok demişti
3 kez düşük yapmıştım genetik istemişlerdi o yüzden.
En sonun sa tsh yüksekliği yüzünden düşük yaptığım anlaşıldı
Şimdi hamileyim 7 haftalık folic asit kullanıyorum sadece 👀
Napmam lazım bilmiyorum ama