Kızlar selam.Ben 32 haftalık bebekımı anne karnında sebebsız kayp eddım.Doktora gıddıyımde suyun yok soyledı.Ama benım suyum nasıl nereye gıddı bılemedım.Sımdı tup bebekle hamıleyım Sukurler olsun🙏28 haftadayım.Ben 30 haftadan sonra hastanede nezaretdemı kalıyım dıye dusunuyorum.Doktorda bız her gun kontrol yapamayız 3 gunen bır yapıcaz soyledı.Kararsızım neyapmam gerek kızlar .Bebekımı kayp edmek ıstemıyorum nasıl koruyum onu da bılmıyorum