Sinem0303 12 haftalık hamileyim ve sol tiroid bezim 2mm çapında çıktı bebeğime zararı var mi çok kafam*karışık😪😪
Mrvyksl89 Sinem0303 benimde troid rahatsızım hatta fazlasıyla 125 ml ilaç içiyorum aslında bebek için ilaç çok iyi bebeğin troitlerine iyi geliyor 💐 zararı yok korkmayın 🤲🏼
Cansu4401 Sinem0303 canım hiç korkma benim hamilelikten önce vardı doktora bile gitmedim çocukluğumdan beri var hamilelkte sadece ilaç kullandım çok şükür bı sknti olmadı 15gun öncede kızımı kucağıma aldım korkma ilaçla hallolur insalah
Sinem0303 Cansu4401 yaaa çok sevindim adınıza rabbim evlatlarımızı anneli babalı büyütmeyi nasip etsin ❤