Gmzgnn34 Kizlar prillam kullandnzmi gunde kac defa kullandınız 6+4 gunlgz bulanti asiri oluo ama fazla kusmuyorum .ilk kizimda 9 ay kustm ama bu biraz daha rahat ama su bulantilar gecsin geride bir cock olnca vok zor yrmek yapamiorm yediremiorm :(
merakliblog Gmzgnn34 gece iki tane sabah aç karnına bi tane alıyordum.5.haftadan 24.haftaya kadar bulantım oldu yarısından fazlasında da kustum. İnşallah senin hemen geçer🤲🏼
Selin12- Gmzgnn34 canım ben gece iki gündüz iki tane içiyordum bana fayda etmedi inşallah size fayda eder
Hsndlara Ben gece yatmadan 2 tane içip yatıyorum gün içinde ihtiyacım olursada 2 tane daha içebilirsin demişti doktorum 16+6 haftalığım hala kullanıyorum
Gmzgnn34 Hsndlara bu bulantilar insani maf ediyor cidden bi gecse baska bisey istemiyorum :( kizim 32 aylik ona üzülüyorum ilgilenemiyorum diye vicdan yapiyorum :(
anneadayiii271 Gmzgnn34 gece 2 tane atıp uyuyorum psikolojik mi bilmem ama iyi geliyor sanki atmadığım zaman daha kötüyüm bide sabah aç karına bir tane atınca pek bı faydası olmuyordu
inciveannesii Gmzgnn34 ben her sabah aç karın ile içiyordum başladktan sonra çok çok rahat ettim ben, inşallah sizde de işe yarar, şifa olur 🌸
aybkaslan Gmzgnn34 Bende sizin gibiydim bulantım vardı kusmam yoktu ilk 3 ay prillam dr kullandım doktorum bulantının şiddetine göre gece yatmadan 1 yada 2 tane alabilirsin dedi ama hep 1 tane yetti şükür
Hsndlara 121 1 gün içmeden uyudum o gün bulantım oldu kustum o yüzden hala kullanıyorum azaldı tabi eskiye göre daha iyide tamamen bitmedi
121 Gmzgnn34 Ben sabah aç karnına onyzd 8 mg içiyorum gece yatmadan da 2 tane prilam içiyorum. Aç kalıyordum çok yoğun bulantılarım vardı. Bunları içtiğim halde arada oluyor ben bunlarla ayakta kalabiliyorum
Sibel_l3 Gmzgnn34 sadece bulantı olduğunda alıyordum genel de sabah bitane alıyordum yetiyordu, 6da başladı 13. Haftada bitti
Annebaba23 Benim kusmalar 6-7. Haftalarda başladı 19.haftanin sonlarına doğru kesildi. 10. Haftada başladım ilaca, 16.haftaya kadar gece yatarken 2, son 3 hafta 1 almaya başladım. Benim aşırı kusmam vardı, su bile içemiyordum. Toparlanmama çok yardımcı oldu 👍
Slnn1122 Gmzgnn34 6. Haftamdan beri kullanıyorum şuan 30.haftadayım gece yatmadan önce 1 tane içiyorum çok rahatlatıyor
Duygu388 ayyy ne çektim o bulantılardan allahm kimseye yaşatmasın tam 14 haftalığa kadar çektim bulantıyı prilam ve zofer kullandım geçmedi serum takıyolardı günde 3 defa kusuyordm şimdi 17 haftalığız yavaşdan geçmeye başladı ama hala kullanıyorm midem şişmesi yaşadım rennie duo şurupu verdi doktorum çok şükür rahatlatıyo o kadar iyi geliyo ki bana valla rabbim yar ve yardımcımız olsn inşallah
Bebegimm1 Gmzgnn34 ben gece yatmadan 2 tane kullanıyordum 26 hafta civarı tek doz düştüm. 37+4 hala tek doz kullanıyorum. İnşallah bulantilardan kurtulur da bırakabilirsiniz ilk gebeliğim ben bırakamadım 🤦