yigitaslaninannesi_ Hanımlar selam yaklaşık 2 aydır kaburga ağrısı çekiyorum başlarda çok hafifti ama bu aralar çok şiddetli , özelikle sol kaburgam da … benim gibi kaburga ağrısı yaşayan var mı varsa nasıl anlattınız 🙏 teşekkür ederim ☺️
Ozlemflz yigitaslaninannesi_ benim öksürüğe bağlı kaburga agrim vardı sol tarafımda en sonunda dayanamayıp voltaren jel kullandım sıcak havlu koydum öyle biraz agrisi hafifledi. Sende deneyebilirsin istersen.
Zeysezer yigitaslaninannesi_ 29. Haftadayım benim de yeni yeni başladı henüz bi çözüm bulmuş değilim ☹️
Cylnsms yigitaslaninannesi_ off aynı dertdeb bende muzdaribim uyku uyuyamıyorum hiç . Çok zor gerçekten