Sumooo Bebeğinize ne sıklıkta süt veriosunz ? Bebegnizi nasıl emziryosunz ,,uyuyosa nasıl uyandyrsunuz emzirmek için ?? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız acil..
ikikuzuannesi_18-21_ Sumooo 2 saati geçirmiyorum. Uyanmazsa burnunu sıkıyorum ayağının altını gıdıklıyorum hala uyanmazsa altını değiştiriyorum hemen uyanıp rahatlıyor ondan sınra hemen emziriyorum 🥰 zaten 2 saati geçerse göğüslerim sertleşiyor akmaya başlıyor artık 😅
Hilal-_19 Sumooo topuklarını sıkıyodum altını acıyodum ama bir süre sonra kendi uyanıyor acıkıyot zaten 2 saatte bir emziiriyorum halada aynı 28 günlük olduk
ikikuzuannesi_18-21_ Sumooo altını açın o zaman uyanıyor bebekler hep. 3 saati geçmesin diyor doktorlar hem sarılık yükselmesin hem kan şekeri düşmesin diye. Hepsini deneyin tek tek
Mltm07 Sumooo burnunu okşamayı deneyin direk uyurken verin arkadaşımın yeni foğum yaptı 1 hafta yanındaydık uyurkende versek emiyordu
Sema0708 @Sumooo 2 saate bir emzirin mutlaka şekeri düşmesin. Sütünüz gelmiyorsa muhakkak pompa kullanıp damarların açılmasını sağlayın. Gerekiyorsa mutlaka mama verin. Sürekli uyuyor ne yaparsanız yapın uyanmıyorsa sakın ihmal etmeden hastaneye götürün. Sarılık geçirmiş bir anne olarak size söyleyebileceğim en önemli şeyler bunlar 🙂