Defnegeninannesi ben ilk bebeğimi kalbi durduğu için 18 Mayıs kürtaj oldum egepol de doğumhaneye aldılar beni doktorumu bekliyorum içerde bir bayan Doğum yapıyordu çok kısık sesle inliyordu ebe bi hışım geldi ne bağırıyorsun doğuramayacaksan söyle sezeryana alalım dedi hamile bayan ağlamaya başladı tamam bağırmayacağım ne olur sezeryan almayın diye ama İnan’ın kadının hiç sesi çıkmıyordu ebe ve hemşireler beş para etmez ama gerçeği atlayamam doğumhanesi tertemiz ve herkesin Doğum yapacağı oda ayrı 6aralıkta arkadaşım egepol de gece Doğum yaptı doğumhane boşmuştu çok ilgilenmişler arkadaşım memnun kaldı Allahım iyi insanlarla karşılaştırsın