Mrvmrtglc Cuma günü 24. Haftaya giriyorum . Doktor 24. Haftaya girince mi rapor veriyor yoksa haftanın bitmesi gerekiyor Mu ?
lunam Mrvmrtglc haftayı tamamlayınca yani 24+0da doktor kaç haftalık olduğunuzu bildirir bir rapor veriyor, kurumunuz bunla beraber dilekçe de isteyebilir.
Hmyraam Mrvmrtglc bende öğretmenim 24. Hafta iznindeyim 24+0 dan sonra alabiliyorsun.Doktor 24.haftada olduğuma dair rapor verdi dilekçe yazıp okula teslim ettim
Mrvmrtglc Hmyraam anladım . Ben covid oldum geçen hafta artık izne ayrılmak istiyorum. Şansımı deneyeceğim izin için
bebitooooo Haftada izin aldıktan sonra 32. Haftada da iznin devam etmesi için ne yapmamız gerekiyor? Okula şahsen gidip dilekçe vermek gerekiyor mu acaba 32. Haftada ? Bilginiz var mı ? ☺️