Merveonay Melek06345 geç döllenme olabilir belki kan ver canım sağlık ocaklarıda sabah erkenden kan alıyor
Melek06345 Merveonay bir kaç gün daha mı beklesem acaba yine negatif görüp hüsrana uğramak da istemiyorum 😢
Birmelekbirhayat ![![https://imgyukle.com/i/k1wmGf https://imgyukle.com/i/k1wv4G https://imgyukle.com/i/k1w1yS]](https://) Sizce var mi ben mi kuruntu yapıyorum 😔
Senemsiii Birmelekbirhayat o zaman olmayabılır aynısı bana da oldu bi kaç ay once silik çizgi vardı sonra kayboldu ona güvenerek kan vermıstım negatifti. Ama ilk bebegim de yaptıgım testte çok silikti o çizgi kaybolmadı.
Birmelekbirhayat Senemsiii 😔 iste bu yüzden bekleyim diyorum yapmıyorum cumaya kadar beklemeye çalışıcam