Benim de 2 ay üst üste ovulasyon testi denedim her gün adet oldugum güne kadar deniyordum. 2 ay üst üste yumurtlama görmedim doktora gittim tedaviye başladı, doktorum yumurtlaman yavaş dedi. Bayağı bi zaman sonra hamile kaldım tedavi sonunda, simdi 10. haftayım çok şükür. Yani tedaviye başlamama ovulasyon testleri vesile oldu. Sizinde olmuyor diyorsaniz direkt doktora gidin tedavisi olmayan bi şey değil Allah’ a şükürler olsun.😊