Brvndkm Kanamadan dolayı kalp atışı durur mu acaba🥺iki kürtajım var dün kanamam vardı doktora gittik çok şükür kalp atışını duyduk ama bugün belirtilerim azaldı korkuyorum
Tettyy Bence korkmamalısın bende 8+3 günlük hamileyim kanamam oldu gebelik kesesinin yanında kanama alanı oluşmuş ama doktorum hiç korkutmadı önemli olan pozitif olmak ayrıca devamlı yatmalısın ben öyle yapıyorum sadece lavaboya kalkıyorum
Tettyy Onu bende merak etmiştim ama gebelikte aynı belirtiler yada devamlı belirti olucak diye bir kaide yokmuş mesela bugün ağrın oldu yada mide bulantım ama diğer günü de hiçbirşey hissetmeyebilirmişsin o yüzden korkmamalısın bence