tutkunderya08 39+4 gunluk olduk bellim epey ağrıyor kasiklarimda hafif agrim var iki gundur dogum yapmak istiyorum artik açılmam olmasi icin ne yapmaliyim
Betl tutkunderya08 39+2 olduk iki gündür adet sancısı gibi hafif ama belim kopuyor ağrıdan hurma ilişki sıcak su merdiven inip çıkma ama ne ağrılar artıyor ne azalıyor 😬😔
tutkunderya08 Merhaba10 benim genelde akşamları belim agrirdi iki gundur gunduzleri de agrimaya basladi kasiklarimda cok az agri var ve bebek hareketleri cok sert artik