-ir3m 16 haftalık hamile olup bebeğini kasıkta hissedenler var mı bu normal birşey mi tecrübesi olanlar yazarsanız çok sevinirim 🌸
Eliff7111 -ir3m 16+4 haftadayım bende göbek deliğimin altında minnoşum 😍 15. Haftada kasıktaydı sımdı yukarı çıkmış 🙈
Eylul2797_ -ir3m 23 olduk hala kasıkta yani üstte de oynuyo ama ayaklarımı bilmiyorum kasıgı ma vuruyo
-ir3m ebruzb önceleri hiç böyle hissetmemiştim şuan taş gibi sertlik var o yüzden beni korkuttu biraz
ebruzb -ir3m sertlik için doktorunuzla görüşün bi bence hem ultrason da bakıp pozisyonu da öğrenirsiniz
Senosum38 -ir3m 32 hafta olduk bu hafta bugüne kdr hep kasiktay hissettim doktorum hep Normal diyordu halada çok nadirdir yukarıda hissettigim sorunum yok Bin şükür ama herkeste farklıdır tabi