Didemmmmm aybkaslan aynıyız canım benim de geçen hafta hafif sancım çıkmıştı ama 3 gündür ara ara yokluyor🥴 Perşembe günü gideceğim bakalım ne olacak😳
aybkaslan Didemmmmm Ayy hadi inşallah hayırlı doğumlarımız olsun canm kendi sancılarımızla hiç suni almak istemiyorum şahsen
Didemmmmm aybkaslan Amin inşallah canım 🙏🏻 Benim de tek istediğim o kendi sancılarımla doğum yapmak🙏🏻
Derin34-23 Didemmmmm İnşallah yaparsınız, kendi sancın ve suni sancı arasında ne fark oluyor? Ağrısı nasıl? Benim ilk gebeliğim çok tecrübesizim yaşım küçük merak ettim 🥰
Derin34-23 annesi_ Amin çok az kalmış allahım bütün annelere kolay doğum nasip etsin zaman azaldıkça heyecan da oluyor ❤️
annesi_ Derin34-23 Allah herkezin bebeğini sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻 gün sayıyorum valla geçmiyo günler ☺️