Kızlar şubat sonuna doğru martın başında doğum gözüküyor neler almalıyım acaba bilgi verirmisiniz ilk gebeliğim hiç bir şey bilmiyorum 1 tane 10lu hastane çıkışı 3 tane uzun kollu zıbın 1 tane kolsuz zıbın 1 tane normal takım aldım daha eklemem gereken şeyler nelerdir ve nasıl battaniye almalıyım?