Zuleyha_busra1 Şu an çok şükür sağlıklı kalbine vs baktık kimse de beni yanlış anlamasın mesela normal doktorlar aman şöyle doğar vs derken prof. Doktor şöyle demişti zaten zehirli toksinlerden arındırıyor vücut bebeği içmesen elbette iyi çok iyi bırakmalısın ama şayet içiyorsan da çok strese girme demişti
İlk oğlumda hiç sigara kıllanmadım hayatım da astım bronşit doğdu ikinci bebeğim de kullandım birşey olmadı şimdi bakalım inşallaj sorun olmaz ama mümkün mertebe tiksinmeye çalışın ben şu an çok zorlanıyorum ağzım hiç istemiyor ama canım istiyor maalesef bağımlılık diye