Samsunluanne 25+5 günlük gebeyim ben de bugün aynı postu açmayı düşünüyordum bebeğim hep göbek deliğimin altında hareket ediyor ve karnımın üstü yumuşacık her seferinde doktora sormayı unutuyorum herşey normal diyor ama bi de herkes senin karnın çok aşağıda diyip duruyor iyice kafama takıyorum