kubrra 7 haftalık hamileyim 5+4 te doktora gittim kese gördü ama bebeği görmedi üç hafta sonra gel dedi ama sabredemiyorum gitsem mi diye için için düşünüyorum bi kere düşüğüm oldu o yüzden çok korkuyorum bir an önce kalp atısını duymak istiyorum ne yapayım sizce
Eslemmiraaa kubrra 5+3 de kese gördük bebek görünmedi 6+4 de kalp atışlarını duyduk 3 hafta çok ileri tarih atmış bence duyarsınız
Nazendehanim kubrra ben 7+4 te kalp atışı için gittiğimde boş kese olduğunu öğrendim kürtaj oldum , vaktinde gidin erken giderseniz gormeme ihtimaliniz var zaten bu sefer içiniz içinizi yiyecek 7. Haftada gidin içinizi ferah tutun, doktor vajinal bakmış miydi
Demirkarbon Evinru Bende bugün gittim 6+1 gün sadece kese gördüm ama oluşumu gördüğünü söyledi doktor 1 hafta sonra gene gel kalp atışları duyabiliriz dedi