Denizmila21 Kızlar 39. Haftayı tamamladık . Bebek hala kanala girmemiş . Doktor bir hafta daha bekleyeceğiz dedi . Kanala girmesi için . Bol yürüyüş , squat ve plates topu önerdi 🙄 sizler neler yaptınız ? Doğumu hızlandırmak için
N-h-e123 Denizmila21 merhaba benimde 39. Haftada o şekilde demişti bana da suni teklif etmişti ben profilime bakarsanız intada bi ebenin hareketlerini yaptım sürekli ve bol yürüyüş tabi ki bi bakın isterseniz tam günde gelmişti 39-6 da ☺️
Sibelbilen Denizmila21 Bende 38+5im benimde girmemişti 1 haftadir plates squat yapiyorum bugun kontrole gittigimde kanala girdigini ogrendim
GamzeKrmn Denizmila21 bende normal doğumu bekliyorum 28 inde 40+0 olucaz ama hala kanala girmedi ve plesenta yaşlanmaya başlamış pazartesi sezeryanla doğacak 🙄
N-h-e123 Merhaba10 https://www.instagram.com/ebekadriyeunal/?utm_source=ig_embed&ig_rid=67172895-28cf-4091-8986-dc9c3de9b5ec&ig_mid=6E792751-9DDD-4EB5-9CD8-372833C8281A
Leydis7mom Bugün tam 39 olduk. Bizimkide kanala girmemiş birde başı biraz büyük 😒 pazartesi tekrar gidicez sezeryan olucak sanırım🤷🏻♀️