16 haftalikken oldum. Sadece kol agrisi oldu 2 gün. Onda da kolumun üzerine yatınca , aşı dağıldı kol agrisida kalmadı. Şimdi 2. Dozu olmam gerekiyor 1 ay oldu aşı olalı.1 haftadır Bebeğin hareketlerini hissediyorum. Asi olanlar 2 gün bebeğin hareketlerini hissetmediklerini , 3. Gün hissettiklerini söylediler. Kıyamıyorum bebeğime :( 2. Dozu olacağım ama mecbur