Herkese merhaba benim bacağımdan kasığıma kadar varis var çok kötü şişti daha 4 aylık hamileyim varis çorabı kullanıyorum oda 8 saatten fazla kullandığım için sıkıyor bu yüzden sezeryana alınan varmı doğum yapacağım yerde şişti okorkutuyo beni 3. Doğumum bu arada diğerlerinde bu kadar olmamıştı