Mormenekse34 10 haftalik hamileyim, 2 haftadir asiri sislik var, bebek degil gobek modundayim, ne zaman cikacak bu gebelik gobegi? Salmak istiyorum gayri😊 hamile pantlonu fln giymek istiyorum rahat rahat
Nazlimom Mormenekse34 20 haftalığım karnım azcık cıktı dışardan gören hamile oldugumu anlamıyor ama bi süre sonra birden çıkcak diyolar bakalım beklioruz😂😂
ftmnr_drgt Fnen değişiyor sanırım bu durum iç karin playi var birde çok anlamıyorum onu gerçi https://imgyukle.com/i/k16Eop https://imgyukle.com/i/k16VKM https://imgyukle.com/i/k16n0h benimde 2.aydan sonra başladı yavaştan çıkmaya şuan 26.haftalgm 2. 3.ay ve 24 haftakik cekimi bunlarda esim hafta hafta cekiyor bu aksam 26 yi cekeriz 🥰
bigunanneolucak Mormenekse34 canım bende aşılama istiyorum yarın devlette randevum var. İlk defa gidicem o doktorada devletede. Benim 4 tane kaybım var. Kan pıhtılaşma cıktı hap kullanıyorum. Rahim filmi cekildim temiz cıktı. Aşılama istiyorum. Doktorun aşılama yapması için 4 kez gebe kaldığımı söyliyim mi sence yoksa hiç gebelik oluşmadığınımı söylym ? Sence 🙏🏻 Bana yardımcı olur musun
Mormenekse34 bigunanneolucak ben 3 yillik evlilik sartini karsiladigim icin direk rapor cikti, dusuk vs sormadi, bence bilgi ver rapora ihtyacn olursa faydasi olur, hem de önlem icin yonlendirirler tutunma vs
bigunanneolucak Mormenekse34 bende 3.yıla girdim canım. İnşallah yapar . Bide şeyi sorucam sperm verirken eşimi olması zorunlu mu ? İmza falan isteniyor mu yada onun olması zorunlu mu ? Ben verebilir miyim spermi
MeyraRana Mormenekse34 kişiden kişiye değişiyor ben kız arkdşmla aynı gün hamile kaldık benim karnım baya çıktı onda hala tık yok 18 haftalığız ikimizde
MeyraRana Mormenekse34 bende 7 haftalık Ken 78 kiloydum büyük ihtimal 75 kiloyla hamile kaldım 13 haftalık ta 80 kiloydum karnım çıkmıştı baya şuan 18 haftalığım sanki doğumuma 2 ay kalmış gibi göbek var eğer hamile kaldığında göbeksizsen hemen belli oluyor benim karnım yoktu kilom hep basenlerden yüksekti karnım o yüzden hemen çıktı
ftmnr_drgt Mormenekse34 Ben 4 haftalikken ogrendim 6.haftamda sivrildi 2.aydan sonra ay ay büyüdü şuan 26.haftaya girdik akşama eşim 26 haftalık çekicek bunlarda 2. 3. ay ve 24 haftaliktan https://imgyukle.com/i/k16Eop https://imgyukle.com/i/k16VKM https://imgyukle.com/i/k16n0h 4.aydan sonra hafta hafta başladık çekmeye, 60 ilr.hamilr kaldım şuan 62.4 um🥰
ftmnr_drgt Sulee55 benimde 4 haftalikken öğrendim 6.haftada sivrildi zamanla büyüdük şimdi daha da artı büyümesi bende de belirti sadece bir göbek oldu hamilelik belirtisi hiç yaşamadım şuan 26 haftalığiz 🥰
Fnen ftmnr_drgt yaa maşallah 🧿 bende istiyorum çıksa hoşuma gider ama birazda kendimi avutmak için diyorum ki karnım küçük olursa çatlamazsın 😅
Sulee55 ftmnr_drgt ayy ne güzel benim ağır geçti bulantı kusma çok oldu 12.haftaya geldik şükür geçti şikayetlerim.. henüz hiç kilo almadım aksine zayıfladım karnım da hiç yoktur sanırım o yüzden direk göbeğe vurdu bende 😅
ftmnr_drgt Sulee55 bende hiç bulantı kusma yaşamadım 60 ile kaldım 3.ayda 58 e düştüm sıcaklarda yiyemedim iştahım.kesilei sonra 60 oldum şimdi 62.4 um 6.aydayız , ever kusma bulantı durumlar 3 4 ay sürüyormuş inşallah simdi den sonra güzel.gunler yakin🙂 ileride göbis bebiş olucak büyüyecek 🙂