gizzemozturk bana kalirsa mama koyma zaten sütün gelmezse hastane de ki mamalardan veriyolar. Sütün gelirse de bosuna almis olursun zaten heryerde satilan bisey market eczane fln duruma göre hastaneden cikarken alirsin süt olmazsa. Sen kendin icin malt icecek hosaf fln ayarla bence bide 2. Cocugunu bekleyen birisi olarak söylüyorum hemen mamaya meyillenme ben de hemen mama alip süt yok diye mama verdim sonra sutum geldi ama bu sefer oglum emmedi. Simdi 2. Gelicek mama fln almicam kendim icin cesit cesit süt caylari malt icecekler aldim :)