Minik_kalplim_ Kızlar 2 ay oldu dogum yapalı sezeryanla dogurdum ama hala kanamam devam ediyor sürekli degil aralıklı günlerde oluyor tam bitti diyorum yine geliyor.Bu normal mi ? Sizde durumlar nedir ?
gamzosgamzos Minik_kalplim_ doktorun 40 ila 60 gun arası cagirmis olması gerekiyor cagirmadiysa bile muhakkak git
hepoyleolurzaten Minik_kalplim_ Doktorunuza görünmenizde fayda var 🤗 Bende de benzer bi durum olmuştu pıhtı kalmış onun için böyle bi durum yaşanmıştı, müdahale edildi. Kanama geçmediği zaman vajinal enfeksiyonda oluşabiliyor. O yüzden doktora gidip muayene olun 🤗