Merveliku Arkadaşlar şuan 16 haftalık hamileyim doktor bir aydır 11. Hafta da 12. Hafta da bebeğe kız dedi bu cumartesi gittiğimizde erkek olma ihtimali var dedi .bu durumu yaşayan var mı