Nurcan4671 dun bende aldim e bebekten, sadece arabayi 1200₺ ye aldim. Pusetinde normal foyati 800₺ 2bin tl edersi aslinda siz niye daha fazla odediniz ki ? Puseti cok kisa sure kullaniyorlarmis. Ben puseti de bu yuzdn ikinci el aldim 130₺ ye 😊 aslinda hic ikinci al almak istemiyordum bebegime ama..