Emine122 Bebegim basindan beri cok hareketli suan surekli bi yerlerle toplaniyor kasiklarima igne batmasi gibi agri var sizde de var mi sizce bu kasilmami ilk gebeligm
Babyboy24 Emine122 benim de göğüs altında tarif ettiğin şey oluyor sürekli gittiğimde normal dediler bana
BraTurgut Emine122 yok canım bendede aynı şeyler oluyor ama doktor birşey söylemedi erken doğum riskim yok