Sdacbc Kızlar 39 haftalık oldum ne gelen var ne giden hastaneye gitmedim çatı muanesi için şimdi gitsem hastaneye direk yatışımı yaparlarmı ? Sancım gelince giderim die düşünmüştüm
MinikEkran Sdacbc sancın ya da açılman olmadan yatış yapmazlar canım normal doğum bekliyorsan 41 haftaya kadar yolu var
Kbra27m Sdacbc yok canım gitmek istiyorsan bir kontrole gidebilirsin egerki sezeryan doğum gerektirecek bir durum varsa doktorun söyler yoksada normal doğumunu beklersin
secoz Sdacbc benim yapıldı 37de açılma yok dedi doktor, bugün 39+5 oldum kontrolüm vardı doktor kanala inmemiş perşembe günü gel yatış yapalım suni veririz öyle de olmaSa sezaryen dedi 🥲
secoz Sdacbc benim ki inmedi doktora basıl iner ne yapabilirim dedim sancıyla iner yine bol bol yürü ilişkiye gir falan dedi🥴
MinikEkran Sdacbc nasıl kaydın yok kuzum hiç gitmedin mi daha önce. Gitmemiş olsan da bakarlar tabi ki acilden bakmak zorundalar yani ilk defa gitsende