Lavantakokusu
Şekerim var şeker yüklemesinde belli oldu
zaten diyet yapıyorum hergün 3 ölçüm yapıyorum genellikle akşam tokluk yüksek çıkıyor anlamış değilim 🤷♀️🥺😔 inşaallah geçer 🤲🌸
Yemekten 1 saat sonra ölçüyorum doktor dedi Normal de 2 saatmiş 🤷♀️
Senin ne dedi doktor şekerle ilgili