Merhabalar dün kontrole gıttık . Bebegim 10 gun buyuk bas ve govdesı 36+2 olarak gorundu. Kilosuda 2916. Doktr bir sıkımtı yok dedi ama aranızda önden giden var mı acaba?
Dogum nasıl olcak ne zaman olcak dıye sordugumda daha erken dedı 2 hafta sonraya tekrar kontrol var ozaman belli olcak sanırım .