Busrahmrc_33 Bugün doktor kontrolüne gittim bebeğim 34 haftasında fakat ultrasonda baş kısmı iki hafta önde gidiyor kilosu 2700 boyu 49 cm dedi boyu kilosuna göre uzun zayıf bı bebek dedi aynı durumda olan varmı icime bı huzursuzluk girdi
ogretmen_anneee Busrahmrc_33 doktor kafayı yemiş o haftalar da bebeğinizin kilosu falan gayet iyi napalım 5 kilo mu doğuralım 😀
gulsenimu bende dün gittim kontrole 34+0 2600 gram bebegim 1 hafta onde cikiyor haftasi,benim doktorumda kilosu normali 2400 dedi sizinki zayıf demiş. kafası da 4 hafta önde gidiyor yapısal korkulacak bisey yok dedi
Ftrhn gulsenimu ya çok eski bir post ama merak ettim canım benim bebeğim de 35 haftalık şuana kadar her şey normal ama kafası bu hafta 3 hafta önde dedi doktor normal dedi. Doğduğunde nasıldı bebişinşz ? Kafa yapısı dedikleri gibi büyük mü oluyor
Ocakmam Doktorların normal anlayışı biraz farklı sanırım. Ben de dün gittim 34+0 haftalık 2.200 gr bana da normalde dedi.
Semaberay Bende dün 34+0 2750 Gr iki hafta önde gidiyor genetik olabilir yedigin yarayasbilir dedi şekerim yok
gulsenimu Busrahmrc_33 benim bebeğim de 49 cm aramizda 100 gr var bence normal bebeginiz tüm uygulamalar bu kilo aralığını gosteriyor zaten
Hulyaaa08 Bugün bizim de kontrol günümüzdü 35+1 2600 g kilosunu bir hafta geride olduğunu söyledi boyu 2 hafta önde gidiyor. En başından beri boyu kilosundan önde eşimle ben de çok uzunuz o yüzden endişelenmemize gerek olmadığını yapısal olduğunu söylüyor. Önemli olan her hafta 200 g civarı alıyor olması
Hulyaaa08 Busrahmrc_33 49 cm oluyor sanırım, fl değerini 7 ile çarpıp buluyoruz diye biliyorum FL 69 mm