Blossom Gdrleyla Balık yemenizde bir sıkıntı yok ama çiftlik balığı ya da dip balığı yememelisiniz. Hamsi, sardalya, istavrit gibi yüzey balıkları yemeniz daha iyi.
Aysegul9371 Gdrleyla çupra levrek pek tavsiye edilmez araştırabilirsiniz hamsi somon bunlar dhaa iyidir
Gdrleyla Yaaa vala biz aldığımızda genelde çupra alıyoruz onu çok beğeniyorum zaten çok aşırı yiyen biri değilm ama işte eşime soyleyim ozmn
Aysegul9371 Zub34 korkmayın ya bir kereden birşey olmaz bu haftada iki kere yiyenler.icin geçerli ya da fazla tüketenler icin