Prensesnil Haftadayım az miktar leke kan geldi birazda pıhtı şeklinde kızlar daha önce yaşayan var mı nişan mı bu
Sekerhamuru09 Prensesnil hemen olmaz diye biliyorum kimisi bi iki hafta içinde oluyomuş kimisi bi kaç gün içinde sen hazırlıklı ol yani herşeye bundan sonra Allah kolay doğumlar nasip etsin inşallah 😊
Prensesnil Sekerhamuru09 sabahtan beri karnım çok kasılıyor bel ağrısı şeklinde bir ağrı var onun dışında sancı yok
Dfdfdfdf60- Prensesnil yok canm benım 1 hafta oldu dogum yok ama agrılarım cogaldı artık bende 38 haftanın ıcerısındeyım
UmutsuzPolyanna Haydi gözün aydın bebeğin eli kulağında sancıların sıklaşmadan son hazırlıklarını yap bence 🤩
Elifgoktug1 Prensesnil hemen olmuyor nişanı gelip 10 gün bekleyen bile var sen sakın kal.dusunu al hızlandırmak istersen evi süpür ve eğilerek bezle sil 🙈
Annekusum Benimde iki gundr yarim saatte bi sancim oluyo sklaşmiyo diye dün acile gttim alttan muayene yaptilar 2 kez buqun benimde pıhtılı akintim var baya yogundu nişan mi bu yoksa alttan muayenede cok zorlandim onun icin mi geldi bu kan 37+3 üz bu arada
rabisimm Prensesnil benimde 38+3 te nişanım geldi ertesi gün sabah suyum geldi akşamında da doğurdum. Sizde bi hastaneye gidip muayene olun isterseniz açıklığınıza felan bakılır ona göre bişey söylerler
2-prensesannesiii Prensesnil Dusunu al evini topla hazırlan telaş yapma hastaneye git kontrol ettir bir benim nişanım geldiği gece doğum oldu.