İki gündür aşırı gazım vardı ve iki gündür de ishalim . Bugun uyandıgımda halsiz uyandım. Hasta gibiyim kırgınlık var üstümde ve uyudugum zaman terliyorum . 35+3 haftamdayım bugun vucudum kırgın diyemi bilmiyorum ama şeyimede bıcak saplanması gibi agrılar girdi suan yok ama oglen saatlerinde böyleydi . Sizce ne olabilir devam ederse gidecegim zaten hastaneye de