Feyzamali Benim ilk transferimde tuttu ama 8. Haftada kalp atışı durduğu için kürtaj oldum. Kürtaj sonrası lekelenme 1 hafta devam etti neredeyse. Sonrasında adet tarihim geldiğinde başlamıştı hiçbir gecikme olmadan. Tek farkı normalde adetten 3 gün önce göğüslerim şişer ağrı yapardı kürtaj sonrası 2 adetimde hiçbir belirti olmadan tarihinde başlamıştı. 2.adetten sonra zaten 2.transfer yapıldı. Doğum sonrası devam eder mi bilmiyorum