muge1661 Kızlar prednol 4 mg kullanıyorum, fazla mide bulantısı yaptığını duydum siz nasıl kullanıyorsunuz? Akşam uykudsn önce kullansam bulantı daha mı az olur tecrübeli arkadaşlardan yardımm istiyorum🥰