Serpiloral 24 haftalık hamileyim ağır enfeksiyonum bu yüzden hastanede de yatırıldım perşembe taburcu olmuştum bugün gittim bu ilaçları yazdı doktor kullanan faydasını gören varmı enfeksiyondan kurtulamadım erken doğumu tetikliyor korkuyorum
Nurays95 Serpiloral ben hamile değilim ama pyoleseptyl bı cok kez kullandım. Afedersin idrarımı yapamıyordum artık ama bu ılac sayesinde rahatladım. Insallah sanada şifa olur
Selin12- Serpiloral piyeloseptyl hamile olmadan önce defalarca kullandım ve her seferin de tekrarladı antibiyotik grubuna dahil olmus
Gulsumelif Serpiloral bende piyeloseptyl kullandım aynı şekilde hastanede yatma derecesine geldim çok şükür bu ilaç ise yaradı enfeksiyonda azalma oldu ama aralıkla yükselip alçalıyor 🙄🙄
Nurays95 Serpiloral benim enfeksiyonum bobrekteki taş yuzunden oluyordu canım. O kadar hassasım ki Baska bıyerde tuvalete girince ölüyordum. Ama cok sukur o kadar sık yaşamadım. Ama ıyı bı ılac doktorun vermiş bide kesinlikle kullan
Serpiloral Nurays95 bidaha tekrarlamadı dimi canım korkuyorum vallahi enfeksiyondan erken doğum oluyormuş annemlere kalmaya geldim sadece tuvalete kalkıyorum
Nurays95 Serpiloral yani şöyle diyim uzun bi suredir tekrarlamadı cok sukur. Ama sen hamilesin senın durumunla ilgili bısey demem yanlıs olur. Sen dikkat et hersey cok guzel olur 🥰
Selin12- Serpiloral canım benim enfeksiyonumda 78 çıktı lökositim antibiyotik verdi 3mg ĺik aslında 3000 mg eşit o biraz düşürdü ama geçmedi maalesef hamile olmasam kirkkilit otu içerim de şuan maalesef içemiyorum
Serpiloral Selin12- çok geçmiş olsun kuzum kimsenin başına böyle durum vermesin gerçekten çok zor atlatamıyorsun kolay kolay enfeksiyonu
Serpiloral Arsima4 2 hafta kullan dedi sonra yanıma gel dedi senin kaç haftalık ne zaman başladı kasılmaların