Pinkbutterfly valla canım herkeste değişiyor o kaymayan muhabbeti ama ben ilk zamanlarda tivil İpekte rahat ediyordum, daha sert olduğu için rahat ediyordum marka hiç farketmiyordu, tivil ipek olması önemli olan, ama şimdi her çeşit örtüyorum, öretemediğim beğendiğim olırsa da araya sünger koyuyorum güzel duruyor, ama şal konusunda çok bilgim yok 🌺