rgk Of insan bilemiyor ki işte çeyrek fiyatına gram şuan 😦 Bizde toplanan çeyreklerimizi kaynıma borç vermiştik… Eltime bilezik alacağı parayı bitcoine yatırmıştı babamızın haberi yoktu, o zaman parasıda yoktu bizim altınları vermiştik alsınlar bilezik diye 22,500 tutmuştu o zaman şimdi 3 katına çıktı bu gidişle alamayızda…