Kardii Uyuyamıyorum daha 2 haftalık hamileyim çok yeni kesesi oluşmuş ama sırtım belim kalça kemiklerim uyuşuyor uyuyamıyorum ayaklarımın altına yastık koyuyorum geceleri de sağa sola da dönüyorum ama nafile çok acı veriyor ağrılar napabilirim uyuyabilmek için 🙄😰
Merveliyy Kardii yani adet gününden itibaren sayarsan daha fazla olmuyor mu bir de iki haftalık gebelik nasıl anlaşılıyor
bebisimbenmmm Kardii canim bende senin gibi iken öğrenmiştim bebegi ve belimin ağrısı çekilmesi zor bir haldeydim normal aslinda dinlen bol bol uzan bir süre sonra gecer inşallah
KemalFatosPolat Kardii 36 haftaya gel görürsün yine haline şükret ben gece kalkıp ağlıyorum bu seferde sinir oluyorum
Kardii Merveliyy en son adet tarihime göre 2 aylık ama ilk testimde değerim 0 çıktı 1 ay sonra 2843 çıktı daha kesesi mercimek kadar
Kardii Merveliyy kanda öyle adet tarihimden hesaplamadı doktor hesaplarsa 2 aylık oluyor ama benim kesem daha yeni oluşmuş
Merveliyy bebisimbenmmm peki ben şuan öğrenebilir miyim adetime 9 gün var kan testinde çıkar mı yarın yapsam
Harunnisa Kardii gec döllenme vardir bendede oyle olmuştu basta ama sonra normale girdi simdi adet tarihime gore sadece iki gun geride 16+2 hamileyim uyku problemi cekuyorum doktor psikolojik dedi
bebisimbenmmm Kardii ben bel ağrılarım normal dedim oturunca kalkamıyordum kalkınca oturamıyordum yani o dönem bel ağrımdan şüphe ettim kan tahlili yaptir istersen canim ama varsa da belki tam sonuç alamayabilirsin
Zeynepotlu Merveliyy bende 2 haftalikken ogrenmistim yan agrilarimdan gitmistim kanimda cikmisti ve suan 39+4um
Kardii Harunnisaevet geç döllenme doltor da öyle söyledi ama benim psikolojik olamaz ya uyuşuyor batıyor