Samiyee Doğum tecrübem yok benim de çok az kaldı doğuma yalnız korkacak bir şey yok diye düşünüyorum. Kendinizi rahatlatın, pozitif düşün, stres düzeyin çok yüksek olmasın psikoloji çok önemli. Doğum şeklin ne ? Çatı muayenesinde çok mu canın yandı ? Tam olarak neyden korkuyosun ?