Merhaba dogumum 11 ocak civarında olacak sezaryen olacak . Ama aşırı kararsızım kac gün önce başlanmalı nereden başlamalı öyle bir olmalı ki ne erken ne geç olsun Aralık başında annem gelecek ufak çocuğum var bende bu yüzden bilemiyorum temizlesemde hemen bativeriyor küçük cocuk olunca bu yüzden bilemiyorum nasıl yapsam nasıl baslasam. Oda beşik vs. Tamam kiyafetleri tamam sayılır. Çantayı da henüz hazirlamadim eşim ocak başı uygun olur diyor suan tam 31. Haftadayim 7 haftam kaldı yetisemem diye korkuyorum siz nasıl yaptınız veya yapacaksınız acaba