zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar 2 gündür dişim ağrıdığı için güzel beslenemedim yani yedim yemek ama az yedim diyebilirim bebeğe bi zararı olmamıştır dimi
Rumeysa3652 zeynnn5441 allahın izniyle hiç bişi olmaz canım sen bişi yiyemesende senden besleniyo zaten daha bugün aynı soru benim kafama takıldı doktoruma sordum sakın öyle düşünme ama yemeye çalış çünkü sendeki vitaminleri emiyo sen halsiz kalırsın dedi
Rumeysa3652 zeynnn5441 anladım canım bebeğin daha çok küçük zaten senden aldığı besin ona fazlasıyla yeter korkma kendini üzme oda mutlu olsun🥰