Ellaa Kizlar 35+1'im Bebegim cok hareketsiz Gun icersinde kasilmalar yasiyorum kisa surelin Nst de bisey cikmadi bebek de iyi dediler kalp atislari vs Ama cok az kipirdiyor Iri bebek o yuzden mi acaba Herkes karnin cok sert cocugun hareket edecek alani kalmamis diyorlar Neye inanacagimi sasirdim 35 haftaliklar sizde durum ne
tgcaty Ellaa bnm kızda 36 haftaya girdik durgunlaştı karnım taş gibi dokunulmuyor bile iri bebek de dgl ana yeeri daraldı galiba ya biraz dönüyor edyr snra tık yok
aesma Ellaa bende 35+4de gittim hareketleri çok azaldı kalp atışları ve kan akımına bakıldı normal dedi kilosuda 2400 kücük bir bebek dedi:/ 36+0 olduk hala az hareketleri tekme şeklinde atmıyor hafif dalgalanmalar oluyor okadar :(
Ellaa Fidashka canim senin bebek hareketleri nasil Bnm kizim cok hareketsiz ama bebek iyi drdiler Kasilmalarim sık ama kisa sureli oluyor Nst de de birsey cikmiyor ama endiseliyim
Gasimova Ben de haftasonu olmuştum ultrasonda iyi oldugunu soylediler.ama bebegin haraketleri çok az hiss ediyorum.arkadaslarim gece uyuduğunda çok haraketli olduğunu söyleseler ama benim bebeğim hic gerekmiyor.karnim da sert degil.2310qr olmuştu kecen haftasonu(((