MbEr ilk aylarda aşırı kusmalarım varken depresyona girmiştim, hasta gibi olduğum için hiç hamile hissetmiyordum kendimi. Şimdi 23. Haftamdayım çok şükür depreston diyebileceğim kadar kötü ruh halim yok ama ara ara bunalıyorum. Her girdiğim ortamda bebek konusundan bahsedilmesi, eşimle her dışarı çıktığımızda bebek alışverişi yapmak bile beni daraltıyor. Ya şöyle karı koca bi sahil kenarında boş boş muhabbet etmeyi özledim. Sanırım hayattaki önceliklerimizinn değişiyor olması ister istemez gözümüzü korkutup bizi daraltıyor