kubra_1122 canım kaçıncı haftandasın? Bana ikili taramada 2.2 dedi ense kalınlığı, sınırı 2,5 olarak alıyorum ben dedi doktorum biraz kalın falan dedi, içim içimi yedi. 10 gün önce detaylı ultrasonum vardı, perinatolog her şeyin normal olduğunu söyledi. Tek başına ense kalınlığı yüksek olup da sağlıklı doğan binlerce çocuk var dedi. Eğer ense kalınlığına eşlik eden üç bulgu daha varsa mesela burun kemiğinin görülmemesi ya da küçük olması, kalpte parlaklık, bacak kemiği kısalığı vs. Bir sürü şey saydı. Üç belirti bir arada olursa şüpheleniriz dedi. Daha doğum yapmadım sağlıklı mı değil mi yüzde yüz emin olamayız tabi ki ama tüm ultrason kontrolllerim çok şükür iyi gidiyor. Dilerim senin bebiş de çok çok iyidir 🙏🏼💕