Svg02 Haftadayiz. Günlerdir kasığımda agrı gibi batma oluyor. Aynı haftadaki anneler sizde de oluyor mu ? Rahim büyüdüğü için mi oluyor acaba
mercimeginannesiiii Svg02 Geçen hafta daha çok oldu. Özellikle ev işi yaptığımda daha çok ağrım oluyor. Bu hafta daha az ama yine de oluyor. Bebitolar büyüdüğü için normalmiş.
merveuludag Merhaba ben de 18. haftadayım, benim de çok yaşadığım bi durum kasık batması. Doktorum normal olduğunu söyledi. Rahim genişlerken rahmi tutan bağların gerilmesinden kaynaklanıyormuş.